Heeft U interesse om als partner en sponsor op te treden van Lions club Hoorn De Doelen.

Ieder jaar zijn er gelukkig weer mensen en bedrijven in Hoorn en omstreken, die de Lions doelstellingen en projecten steunen en hun goede naam aan de Lions Club Hoorn De Doelen willen verbinden.

Lions Club Hoorn De Doelen heeft de ambitie om verder te werken aan het verbeteren van levensomstandigheden van mensen in de regio en in ontwikkelingslanden.

U begrijpt we zijn altijd op zoek naar bedrijven en personen die onze projecten willen steunen door middel van goederen of financiële sponsoring.

Heeft u interesse om als sponsor op te treden van Lions Club Hoorn De Doelen, schroom dan niet om contact op te nemen met de sponsorcommissie. Wij bieden U interessante mogelijkheden om uw bedrijf maatschappelijke gedachte, concreet en zichtbaar te maken! Onze wederzijdse idieeën kunnen elkaar versterken en tot mooie resultaten leiden.

Sponsorcommissie Lions Club Hoorn De Doelen.

Contactformulier