Elke Lionsclub een eigen stijl

Elke Lionsclub is autonoom in haar keuze hoe zij vorm en inhoud wil geven aan de Lions doelstellingen. De kracht van een Lionsclub is vooral, dat de synergie van gebundelde vaardigheden en inzet van de leden altijd groter zal zijn dan de mogelijkheid van de individuele leden. Samen geeft men inhoud aan het internationale Lionsmotto 'We Serve'.

De inzet van Lionsleden

Van iedere Lion wordt een actieve inzet verwacht om de Clubdoelstellingen te realiseren. Daar tegenover biedt de Club haar leden o.a. een brede oriëntatie in de wereld om ons heen, vriendschap, plezier en sfeer. Verder is er natuurlijk de voldoening om als Club iets te doen voor bijvoorbeeld gehandicapten, jeugd, ouderen en anderen die onze hulp goed kunnen gebruiken. Het is dan ook logisch dat elke Club bij de werving van nieuwe leden zorgvuldig en selectief is bij het aantrekken van nieuwe leden; de toekomst en het succes van de Club hangen er van af!

Lidmaatschap

Elke club heeft een eigen profiel. Men kan alleen op uitnodiging lid worden. Interesse in de samenleving, de wil om de handen uit de mouwen te steken en de mogelijkheid om belangeloos tijd te geven aan de inzet voor anderen, dat zijn de belangrijkste eigenschappen van een Lion.

Lid worden

Bent u enthousiast geworden na het lezen van onze site? Uw interesse in het lidmaatschap van onze club kunt u aangeven via onderstaand antwoordformulier.

Antwoordformulier